Fredag.

När det är fredag brukar man vara glad för att det snart är helg. Men inte jag, inte denna fredagen iaf. Ska snart iväg och göra lite naglar. Inte varje dag man ska göra en nagelförlängning på en 96årig gammal dam. Ska bli spännande. Sen är det kvällsjobb i hemtjänsten som gäller.

Imorron lördag är det först jobb 7-15:30. Sen är det handbollsfest som gäller. Ska först träffas hemma hos en i laget och ha lite förfest. Sen bär det av till Åhus strand där klubben bjuder på mat och sen blir det lite partaj. Är inte där ball lär vi dra vidare in till stan.

Antar att man kommer må som man förtjänar på söndag. Men kl 16 måste jag vara pigg för då ska jag jobba kväll.

Idag har jag hunnit med att sola lite med, kände mig blek som fan. Och sen har vi det ständiga klädproblemet till helgen. Suck, alltid samma visa. Menmen, har ju gått ner lite på dieten så man kanskse känner sig liiite finare.


Vårnaglar som gjordes igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid fiiiin!!

Puss

/mamma

2011-04-08 @ 14:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0