Träningsstatistik.

Idag kom den dagen då jag äntligen gick om Pilla i träningsstatistiken :) Och Bg hoppade upp på en delad andra plats med Pilla. Och Sigge är väl nere på 44 % nu, om det ens är så mkt. Men hon kommer igen, det hoppas jag!

Annars så har jag jobbat hela dagen och sen blev det en tur med Cissistan. Vi inhandlade present till Wilmis som fyller 18 år imorron. Grattis gumman!






Helgen är fullspäckad med planer.

Fre: jobb 7-16, sen städa lite. Cissi kommer 18 då vi ska käka o lite så. 20 ska vi befinna oss hos Wilmis. Sen blir det utgång på det.

Lör: Bakis som fan. 14:00 5-kamp med brudarna på Magasinet. 18:00 Restaurangbesök på Chillout, sen förfest hos mig med utgång.

Sön: Ännu mer bakis. 13:00 Matchstart mot Nävlinge. SOVA. Filmkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0