This is me ..

Detta är absolut inte min vecka. Började bra i måndags med att min mobil la av någon gång under dagen på jobbet. Hade inte ens märkt det´. Så lite trafik är det i min mobil. Trodde att det kanske var batteriet som var slut så jag satte den på laddning direkt i mobilen .. inget händer. Kör inom mamma och lånar hennes laddare. Oh nej. det hjälpte inte heller. SUCK! Arg som ett bi blev jag. Så därför beställde jag en ny mobil. Blev en vit sony ericsson, Aino. Verkar helt okej.

Igår tisdag skulle jag spänna min sadel efter jobbet. Kommer fram till cyckelstället och hittar inte min cylle. Nej då har någon jävel snott den. 4500 spänn i sjön! Så då blev jag ännu mer arg. Ska fan köpa mig en skruttig jävla cylle som ingen vill sno.

Något positivt med tisdagen var att jag besökte min frisör. Blev klipp och färg. Sjukt bra. O nu har jag lugg igen ..

Men det är så typiskt mig, med all min jävla otur. Borde det inte vända någon gång?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0