Match.

Igår spelade vi träningsmatch mot Önnestad på grus. Blev vinst med 4-2(3-1). Stod i mål första halvlek och sen spelade jag topp i slutet av andra. Dock vet jag att målet är min plats, där är jag bäst. Dock kände jag inte mig helt i form igår. Är det för man är så van vid att vara bakis vid alla matcher? Men jag gjorde en förbannat snygg räddning på vänster sida, och det är min kassa sida.


 


Efter matchen åkte jag direkt till jobbet. kvällen bara sprang iväg. Avslutade veckan med en film tillsammans med Sigge. Men hon somnade typ efter halva filmen så då fick jag se det själv.


Kommentarer
Postat av: Sigge

Haha trodde inte du märkte att jag somnade ;)

2010-03-09 @ 10:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0