"Kidikaggen".

Blev ingen fotboll i hallen idag. Dom mesarna skulle spela badminton o sånt pallar inte jag. Tur att jag hade tränat Bodybalance innan så det blev någon form av träning. Var första gången jag testade Bodybalance och antagligen inte sista. Jag gillade det faktiskt. Men jävlar i vad jag är vig som ett kylskåp. Fruktansvärt! Men nu kan det bara bli bättre. Och passet avslutades med avslappning, och det behövde nog jag mer än någon annan.

Ikväll såg jag och Pilla film, blev Camilla Läckbergs Olycksfågeln eller vad den nu hette. Var nog den bästa jag sett av dom! Och dagens ord jag och Snorty kommit fram till är "Kidikaggen" Och man måste säga det snabbt. Därför det sitter ihop, alltså kid i kaggen = barn i magen  .. för er som är lite tröga :) Sjukt ball, kan ju också vara för att vi var sjukt trötta :)



Jag och systra mi på Macces student 2009 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0