Ge mig vår, NU!!

Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon. Det var jag verkligen värd. Sen begav jag mig till Åhus för att göra naglarSussie och Carina. Blev mkt fint. Mamma bjöd på mat med. Och det blev min favoriträtt som mamma är bäst på <3.

Tränat fotboll ikväll med. Hatar verkligen att träna på grus, jag vill spela på gräs. Så snälla våren, kom nu. Hårt som fan var det att slänga sig med. Så jag försökte undvika det och spar mig till träningsmatchen på söndag. Då ska Önnestad få spö :)

Efter träningen blev det lite häng uppe hos Pilla. Såg Sveriges värsta bilförare. Herregud säger jag bara. Hur fan lyckas folk få körtkort? Inte konstigt att man alltid stöter på någon idiot på vägarna. Blir så druktansvärt irriterad när man ligger bak en sölkorv som bara ligger och fiser på vägarna. Gärna när det inte går och köra om också. Eller som smyger fram efter dom svängt. För fan gasa upp i hastighet! är det 90, så är det 90, och inte 60.

Näää gott folk. Nu ska Maja sova med sig.


Världens sötaste Ebba (min kusin) och jag under k-dagarna 2009 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0