Första dagen på nya jobbet ...

I vanliga fall när min klocka ringer en måndags morgon håller jag på att dö och vill bara gräva ner mig. Men idag flög jag upp efter endast en snoozning. Det ni! Det är den 1 Mars och det betyder att jag har börjat på mitt nya jobb idag. Första dagen bestod av jobb 7-16 och tiden har bara sprungit iväg. Underbara kollegor och vårdtagare som verkligen gjort min dag. Har verkligen fått höra att människor uppskattar ens arbete och det behöver man höra ibland. Och på eftermiddagen slog vi på stort och firade med en tårta. Så nu blir det några extra löp på fotbollsträningen :)



Har precis lagat lite mat. Blev köttbullar, sås och potatis idag. Snabbt och lätt. Blev några matlådor också. Nu ska jag vila lite innan kvällens fotbollsträning drar igång 19:30. Mördbultad är jag dock efter gårdagens match. Blåmärke överallt. Men idag upptäckte jag nog det första konstigaste blåmäket jag någonsin fått, på mitt vänstra bröst. Inte grannt. Men va fan, vi vann ju matchen :)

Ha en underbar måndag, för det har jag haft och jag hoppas den fortsätter så ..

Kommentarer
Postat av: patricia

najs najs.. vad är det nya jobbet som? kul att du verkar trivas. kram

2010-03-02 @ 03:16:54
URL: http://pattiee.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0