Mina bröder.



Jag har två stycken yngre bröder Marcus och Sebastian. Macce är 19 år och Sebbe är 16 år. Dom bästa bröderna man kan tänka sig! Och tro mig, dom har fått stå ut med mkt som mig till syster. Macce kopplade jag i koppel när jag inte orkade springa efter honom. Var bara att sätta hundkopplet i byxorna på honom. Eller varför inte sätta honom i leksakskorgen och slänga leksakerna över honom så han satt fast. Då kunde ju jag se färdigt på tv :)
Sebbe som jag och Macce egentligen ville att han skulle bli en flicka. Var så illa att vi inte ville åka in till BB och hälsa på honom. Min kommentar var "Inte en jävla lillebror till". Stackare. Så tyvärr fick han stå ut med allt från tjejkläder till tjejfrisyrer. Fast han har nog fått lite mer kvinnliga gener då han är ganska bölig :)

Här bjuder jag på några bilder.

Macce:
   

Sebbe:
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar vem som fått stå ut med mest av de?? Vilket som så älskar de sin syster över allt annat..

Ta vara på syskonkärleken..Livet ut..Låt inget komma i mellan den..Tappa inte kontakten utan vårda den väl..

Det är min enda önskan av er alla tre

Puss

/mamma

2009-10-15 @ 10:46:26
Postat av: Louise

Jadu Maja, du har nog låtit dem stå ut med en del, kanske därför ni har den kontakt som ni har idag. Ni har en underbar syskonkärlek- ni är härliga allihopa!

2009-10-15 @ 12:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0