Min käre bror.

Igår fick mamma ett mms av min lillebror Macce som just nu ligger i lumpen uppe i Berga. Hon vidarebefodrade detta till mig och jag var absolut inte sen med att skicka detta vidare till mina vänner :)
Han fick sin basker igår och ville ju visa denna. Dom hade varit vakna i 48 timmar och han har berättat att han gått i sömne och tillslut såg saker som egentligen inte fanns där. Han är för go han. Senare idag kommer han hem på permis och det ska bli sjukt kul att träffa honom igen då man inte sett honom på tre veckor.


Kommentarer
Postat av: Louise

Ja de ska bli riktigt skoj att få träffa den stora mannen nu när han kommer hem. Känns som evigheter

2009-10-09 @ 12:16:30
URL: http://bumlans.blogg.se/
Postat av: Hällen

Ja dä va ju just snyggt...ska vi göra nåt i helgen då??

2009-10-09 @ 12:53:45
Postat av: Maja

Lollo: Jau, ska bli sjukt kul o träffa honom. Var fan tre veckor sen nu

Hällen: FOTBOLLSKVÄLL blir det ju :)

2009-10-09 @ 13:02:13
URL: http://aboutmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lille Macce

/mamma

2009-10-10 @ 01:07:51
Postat av: Louise

Frågan är- kommer snor ungen ikväll?

2009-10-10 @ 13:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0