Jobb.

Varit på ett besök i Åhus idag hos mamma. Kollade på onsdagens Bonde söker fru. Shit säger jag bara. Det är närstan så man skäms för deras skull. Har plcokat lite i lägenheten nu samtidigt som jag sett ett avsnitt av Gossip Girl. Riktigt bra. Ska jobba ikväll 16-22. Eller ja 22, lite över 21 om jag får bestämma. Brukar vara färdig i hyfsad tid faktiskt. Helgen närmar sig med storsteg och det ska bli riktigt trevligt faktiskt. Idol imorron kväll på tv, och utgång på lördag. Så på söndag lär man väl vara helt död, precis som alla andra söndagar.

Fick ett tips också om att hyra in mig på en salong i Kristianstad. Får se om jag nappar på detta. Dock vill jag ju inte köra på heltid, så vi får se vad som sägs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-15 @ 14:35:27
URL: http://beloni.devote.se/
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, följ jätte gärna min blogg med bloglovin är du snäll :)

2009-10-15 @ 18:41:43
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0