Farmor.

Körde ut en sväng till pappa i eftermiddags. Farmor var på besök och jag har verkligen inte träffat henne på evigheter. Min farmor är hur go som helst men ibland är hon kanske lite för ärlig. Idag fick jag höra vilket ljushuvud jag är eftersom jag är så blond samt att jag var svart runt ögonen bara för att jag har lösögonfransar. Sen var det några hemska naglar jag hade. Värre saker har man fått höra, så detta var ganska lugnt. När jag väl var ute hos pappa passade jag på att låna med mig fyra filmer hem. Alltid bra att ha hemma om man inte har något att göra.

Sen åkte vi in till Kristianstad och lunchade på Ko-San, alltid lika gott. Blev en indonesiskananasgryta och en loka för min del. Nu är jag hemma och väntar på att Sussie ska komma hit. Vi ska fixa till hennes naglar. För er som inte vet så är jag utbildad nagel- och skönhetsterapeut. Blev klar med utbildningen i oktober -08.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla farmor ja..Hon besökte minnsann mig oxå!!!! Och tittade på Elsa

//mamma

2009-10-08 @ 18:20:56
Postat av: Sussie

Så rak på sak din farmor är ;).. Tack för fina naglar idag..



ha det fint!

kraam

2009-10-08 @ 19:20:34
URL: http://lanquist.bloggagratis.se
Postat av: Louise

MAJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAA! Inte fuska!!!

2009-10-08 @ 23:23:10
URL: http://bumlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0